Wednesday 21 October 2009

kelmarin...

well,...its october 21st....
sleepy in my office...got lot of work to do...but..kinda dizzy..last night kena hujan on my way back to my home...lebat giler!!!stuck at highway and later on kat pam minyak....
aku dah buat mcm tmpat apa dah kat situ...siap bukak kasut bukak stoking lagi..perah2 lagi..idai kat motor...hurmm....dah la sejuk..lapaar lak tu..niat nak g usha tmpt makan..my friend told me ada tmppat makan best area pandan indah..i was from shah alam..jumpa naha nak amik contoh report..
alih2..dalm perjalanan tu lebat giler hujan....dah sejam lebih gak tunggu kat stesen minyak tu....maa aku nampak maggi je...sejuk2 makan maggi bestnya.....ssssllluuurrrrpppp....
aku pakai balik kelengkapan diri tuk jadi gaban....
terus aku redah hujan..hujan lebat xyah ckp la..sejuk ny alagi..tp sebabkan maggi..aku sanggup...
lapar beb...
smpi rumah..bukan terus mandi..siap basuh baju la....rendam baju nk basuh esok nya la...owh ye..semalam aku ada beli jake kat bundle...kaler pink..nice!!!i like...huhuhu...
ok2..sambung balik....dah setel semua bukan terus g mandi?layan tv dulul..mana magginya ni?adeh2..aku g mandi air panas.....bestnya.....after mandi...masak magi...sedap!!!lepas makan plan nk buat report..kononnya....mata dah layu.penat sgt...badan lesu je rasa...
dh la handphone xboleh nk on.kena hujan..mcm banjir gak la poket sluar jeans aku....
handphone dah bukak kuar kan bateri....aku masuk bilik tidor!report?burn....
adeh3..bila la nk buat report ni...hurmm....
bangun pagi tadi lak..kepala berat..ras nk demam...tp dh byk kali gak mc kat ofis ni..risau la plak..ku gagahkan jugak g ofis...
sebab tu ngntok ni kot..badan n kepala berat...pening2 lalat...
hati???pening gak.... :(

2 comments:

violet_abbey said...

jgn amalkan mc salu..k?

Putera Katak said...

huhhu...xamalkan la..sendiri sakit..huhuhu