Saturday 23 October 2010

22,10.2010

Hair ni ..aku diserang sakit kepala lagi..
kenapa ye?hurm
bangun awal pagi tadi..around 10..then aiman(housemate) ajak pergi breakfast...
so follow la..pergi sek. 2 minum lai chi kang...sedap.kedai pegaga..
tp disebabkan perut tak elok sgt..amik panas la..aiman mcm biasa..ais lebih..
aku tak lapar..just minum je la...
balik tu..bajet nk buat kerja.
buat la..belek2...tgk reference tu. ni...
dlm pukul 1 tu...pap kepala sakit sangat..adeh2...
ni nk g Jumaat ni..mcm mane??
aku try baring jap..mane tau boleh hilan gjap..
pen mash kat tangan...(poyo konon nk sambung wat kerja..)
sedar2 da pukul 3 lebih..badan dah menggigil2 kesejukan..
Ya ALlah...aku demam.......
demam sejuk nya..bilik aku ni panas sangat..
tp au boleh kesejukan d waktu petang...
dgn kepala sakit....
aku baring lagi..risau gak..sebab pagi tadi...
nyamuk byk sgt serang aku...wwuwuw..
dem u nyamuk.... :p grrr....

aku risau lamane tau tak pasal2 kena denggi kan?
dah nk habis ni kot..sikit je lagi....
so jgn la something bad happen..
dah tak sanggup da nk hadapi semua ni..
penat..malas..letih.muak.nak muntah..
time kerja tak de pun mcm ni.. :(

bangun dlm pukul 5 lebih..
rasa2 badan da xde sejuk2 lagi..
Alhamdulillah..demam ke apa tak tahu la..
isk3....

malam...Ruwaidah,,Ajlaa, Radwan, Imran, Megat n Fuad(jelita) ajak lepak kat padang MBSA...
doran gmasak katanya..pergi la....
sian gak..dah masak tak pergi kan?
kat rumah...farid da beli n asik lemak..belanja lagi.adoi....
terpaksa g kat dorang dulu..baru g kat farid n aiman..sebab deal ngn doran gdulu....
lepak2 makan...
lama gak smpi kol 12..
pastu pergi mane???
perig karaoke..
kat bintang..
layan....
zas........
dlm tu da start pening da...isk3....
aku risau.
habis nyanyi..
kami lepak minum jap kat bintang sidewalk cafe tu.....
dekat situ la kepala aku sakit2 sangat2...

d serang lagi.....
isk3......awak..sakit...........
sape nk picit ni?
chaq!!!tapi.chaq busy..kalau tka mesti die ada picit pala smpi aku tidor..
:(
Ya Allah...apa yg aku boleh buat tadi?
ketok2 je la kepala tu....
balik dlm pukul 3 pagi/
gigih l;agi tu lepak...
isk3..
kerja hanyut hari ni..gara2 sakitkepala dan membuang masa..........
haiooooooo..............

la ni..kepala mash sakit...
nak makan ubat ke?
kang.,.kalau makan..risua tidor lak.kerja tak jalan.xmo la.target hari ni.at least siap satu board...
esok satu board..lusa satu board..sampi la siap semua..
sebab present 8 november 2010..
tapi tak tahu la nama aku ada ke tak....
sebab hari tu..lecturer da ckp..aklau tak boleh present.....
tak yah present langsung bila final nanti...hurm...

semua salah aku..tetap salah aku..
:(

owh ye..lupa..
tadi otw balik..saya tgk bulan..penuh..
cantik.. :)
hurm..i wonder .......
its ok.
just the two of us...
owh lagi satu........
"IMY".....
hahaha..
i remember about this...
dulu2..
zaman muda2 dulu..
she use to tell me this...
tau je maksudnya....
tapi sebab nk tau apa maksudnya..
saje je tanya....... apa IMY tu...
hahaha..dalam hati tahu kot..apa tu...
and lately..
saya dpt lagi this word..
:)
thanks....
I M Y.......


No comments: