Tuesday 17 May 2011

Kambing Panggang/Golek | Whole Lamb Grill

Kambing Panggang/Golek | Whole Lamb Grill
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
- Ikhlas dari HALALAMB RESOURCES -



Salam Aidilfitri buat semua pelanggan-pelanggan setia Halalamb. Sepanjang syawal ini, kami menawarkan diskaun sebanyak RM50.00 untuk bagi tempahan rumah terbuka / majlis hari raya.

Kami juga menasihatkan anda untuk membuat semakan tarikh di blog kami dari semasa ke semasa bagi mengelakkan pertindihan tempahan.

Tarikh-tarikh yang telah ditempah (akan dikemaskinikan dari semasa ke semasa):

09/11/2001 - Penuh
10/11/2001 - Penuh
11/11/2001 - Penuh
15/11/2011 - Penuh
16/11/2011 - Penuh
17/11/2011 - Penuh

** Bagi tempahan yang masih belum dijelaskan pembayaran deposit sebanyak 50% selepas tamat tempoh seperti yang dinyatakan dalam invois, tarikh tempahan anda akan dibatalkan dan dibuka kepada umum. Justeru, bagi mengelakkan pembatalan tarikh tempahan, anda adalah dinasihatkan untuk menjelaskan deposit tepat pada masanya. Kami berharap dapat memberikan perkhidmatan kami sepertimana yang anda harapkan. Terima kasih di atas segala kerjasama yang diberikan.

Untuk tempahan sila hubungi :

WAN 019-3388332 / SHAM 013-3449646
E-mail : halalamb@gmail.com


Nota Penting : Kami ingin memberitahu bahawa pihak Halalamb tidak pernah melantik ejen-ejen atau wakil-wakil syarikat lain bagi urusan tempahan. Jika anda mengesyaki sesuatu, sila hubungi pihak kami untuk mendapat kepastian. Halalamb hanya beroperasi sendiri dan pasti satu-satunya yang original.



________________________________________________________________________


SELAMAT DATANG KE HALALAMB
Kambing Golek Yang Pasti Memikat Selera

Majlis kenduri dan keraian anda akan lebih istimewa dengan adanya kambing golek! Kami menyediakan perkhidmatan katering khusus bagi hidangan kambing panggang/golek untuk majlis kenduri dan keraian anda. Resipi kambing golek tradisional mahupun panggang ala barat, semuanya sedap dan mampu menambat hati tetamu yang hadir. Rumah terbuka, parti harijadi, majlis makan malam, majlis perasmian, majlis korporat, kenduri kendara semuanya akan lebih diingati dengan adanya hidangan istimewa ini.


Hidangan kambing panggang/golek kami hanya menggunakan kambing dan ramuan-ramuan yang halal dan bermutu tinggi. Resipi perapan kami adalah turun temurun semenjak tahun 1983 dan dikawal dari segi kualitinya. Harga yang berpatutan dan berpadanan dengan ketelitian dan kesungguhan yang dicurahkan dalam penyediaan hidangan ini.

Proses penyediaan kambing golek ini mengambil masa selama 48 jam sebelum tarikh majlis. Kambing akan diperap selama 48 jam bagi memastikan perisa ramuan perapan menyerap ke dalam seluruh bahagian kambing tersebut di samping melembutkannya. Di premis majlis pula, kami akan menyalai kambing tersebut terlebih dahulu dengan kayu hickory. Kayu hickory adalah merupakan sejenis bahan membakar bermutu yang biasa digunakan untuk barbeku dan digemari kerana aromanya yang tersendiri. Lazimnya, kayu hickory digunakan dalam masakan-masakan ala barat dan dihidangkan di hotel-hotel terkemuka. Selesai proses menyalai, kambing seterusnya akan dipanggang sehingga sempurna. Proses yang rumit dan teliti ini menjanjikan hidangan kambing golek yang istimewa dan enak justeru menjadikan kambing HALALAMB berbaloi untuk dicuba!

Tiada istilah persaingan antara kami dengan yang lain-lain kerana kami mempertaruhkan keistimewaan resipi yang tersendiri dan lain daripada yang lain. Kami tidak mengkompromikan kualiti demi kuantiti. Jaminan kualiti, halal dan tanpa was-was, semestinya daripada HALALAMB!

Mutu perkhidmatan yang diberikan juga adalah bertaraf hotel 5 bintang! Pengendali-pengendali yang ditugaskan adalah terlatih dan profesional. Tidak kira apa jua saiz majlis anda, pengendali-pengendali yang ditugaskan akan hadir dengan semangat yang tinggi dan lengkap beruniform bagi memberikan majlis anda sentuhan profesionalisme yang anda sememangnya berhak terima. Hanya yang terbaik dan bermutu daripada HALALAMB!

TEMPAHLAH SEKARANG!

Pakej Kambing Panggang/Golek (Lamb New Zealand)
cuma RM1,350.00nett
RM1,300.00nett


Pakej Kambing Panggang/Golek (Lamb Australia)
cuma RM1,250.00nett
RM1,200.00nett

Pakej Aqiqah (Kambing Biri-Biri)
cuma RM1,750.00nett
RM1,700.00nett

* Tiada cas penghantaran (bagi kawasan lembah klang)

Pakej adalah termasuk dengan Sos Mint, Sos Lada Hitam dan Coleslaw


Untuk tempahan sila hubungi :

WAN 019-3388332 / SHAM 013-3449646
E-mail : halalamb@gmail.com
Pejabat Urusan : 8669 Jalan Nakhoda Dalam, 68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan.

No comments: