Thursday, 28 July 2011

Main Kasar...

Assalamualaikum...lama xbercerita kan?agak bz la skang.sorry guys..

nk habaq mai ni..

semalam aku MC..demam.panas sgt kot..tiap2 hari berjemur kan?

so balik dari klinik,.aku singgah la jap bukit raja. cari makan...

nk balik tu,....aku singgah la pam minyak kat bukit raja tu..

dah la aku demam...kepal aberat.siap nk pitam bagai...

ada mamt ni laki bini la tak puas hati ngn aku...

di langgarnya aku...

Hit n Run....

dem! aku tak larat nk marah2..sebab aku tgh sakit.aku just sempat amik no plate dia je..

Proton Saga BLM putih,.no plate. WRR 6298... so,..sesiapa ada etrserempak ngn doran gni.inform la eh?aku nak ajar sikit org yg main kasar ni.da lama da ni simpan.. :) maceh semua..

assalamualaikum....

eh..apa?aku?injured?injured gak la.lutut kanan aku...sakit...berdenyut2....chika ok..gagah.tp cian la chika.. :) tak pe chika.nanti kita dapat die..kita langgar dia k? daaaaaaa

1 comment:

Mohd Khairi Khadzir said...

jahat betul SAGA tu!! harap2 ko bnyk2 sabo ok...xmo sdey2... klau aku jumpa aku bgtaw ko nnt insyaallah (^___^)