Friday 10 February 2012

Kongsi @ Desa ParkCity

Hari ni aku sempat menulis sikit.walaupun kerja ofis aku sangat banyak.bila nak siap aku pun tak tahu.manager aku dah mintak dari minggu lepas.damn!!!!
hari ni kerja ofis aku terpaksa tangguh sebab ada mission penting hari ni.
merobohkan rumah kongsi haram di Desa ParkCity.

Operasi merobohkan bermula pada jam 10 pagi. kul 12:30 rehat, lepas lunch dorang sambung balik la.aku solat jumaat tadi. so lepas lunch aku takde kat situ la.aku tk tau pukul berapa dorang start balik. aku bg gmbar2 dia korang tgk ok?


ni pagi tadi. masih ada lagi.orangnya dah takde, tapi rumahnya ada lagi.dorang ingat xde roboh2 kot.sebab tu dorang biar cantiknya. kan.baik je...

ni tgh merobohkan la ni.korang tgk.isk3...
atpi aku rasa jahat gilar hari ni.menghalau orang dari rumah mereka...
ada gak yang tak nak keluar.
ada yang cakap xbagi notis pun.
kalo budak kecik boleh la ko kencingkan...
ni ofis aku dah bg notis dr bulan november kot. last week tiap2 hari dtg sini inform. semalam pun dtg lagi bg tau....tak yah nk kencing la kan...


atas bukit tu.parkcity height.korang ada?

robot transformers tolong.siap la korang

masih lagi merobohkan....

ops.disebabkan ada masalah dengan internet ofis aku ni, aku tak dapat nak upload gambar dah.dari semalam lembap semacam jek.apa masalahnya tah aku pun tak tau.adoi la pun...
Alhamdulillah, xde masalah2 yang kami hadapi.penduduk yang tinggal dekat kongsi ni takde yang mengamuk.hopefully tak de la kan.mane tau malam nanti jadi mangsa ke.sape tau.
tapi, ajal maut di tangan ALLAH...

so.inilah kerja aku hari ni.melihat orang merobohkan rumah Kongsi di Desa ParkCity...

No comments: