Tuesday 16 November 2010

Aneh,Lawak,hurm...apa lagi?

hurm...it's 4:39 am in the morning....
i'm still alive...Alhamdulillah...
for so long..lama tak online kat Kampungchat...
huhuhu..a lot of new faces.new names....
plus semua takde adab..
aku,.ko...fuh..hebat....
tp aku nk harapkan apa???takde pape pun..
cuma entri hari ni pasal 2 orang chatters ni....
aku tak salahkan si lelaki untuk berasa mcm tu....
ni pasal dua orang chatters yang berchenta la kononnya...
i hate this words now..huhuhu..
ntha la..
i just dont believe in love anymore...
not for now...
:)

so bil aasyik borak2 pasal benda ni kat room....
aku jadi semak...
keep on bragging about it..bila d tanya takde pape la..
maslaah peribadi.
tak nak cakap......
tapi still keep on talking about it..
for God sake...
could u guys please stop it..
urgh...........
naek rimas la aku baca...
so aku buat kesimpulan main2kan perasaan dorang...
ntah la....
aku jadi argh..
mcm mengadanya...
umur baru setahun jagung..
masih kaank2 hingusan lagi....
duit beli bra ngn underwear pun mak bapak bagi lagi.......
berlagak tak sudah2...

ramai lagi kot yang derita pasal chenta ni...
bukan korang duaorang je...
kalau tak nak tension2..
blah la dari room tu..
kenapa nk bertenggek gak kat situ..bila org perkotak-katikkan perasaan korang..melenting..
padan la ngn muka...
tgn ko nk sakit ke...
ko nak bunuh diri ke....
itu masalah aku ke..
maslahnya..
bila ko buat bising kat room mcm tu..
semua org baca..
naik rimas...
haiyo..
tak faham aku..
itu baru putus mcm tu je...
kononya si gadis ni lawa sangat..
semua nk kat die..
mcm2 la budak2 ni..
ikutkan nafsu amarah..
jumpa depan2..
aku tempelang biar berpusing kepala...
mati lagi elok....
haiyo...
aku da lama da rasa hangin mcm ni.
mungkin sebab vlip video kat fb hari tu kot..
pasal couple tu pujuk2.pastu kissing depan public....
aku rasa macam nak sula je dua2 tu..
come on la...
awak tu beragama...
bukan takde agama....
Ya ALlah..
tolongla berikan petunjuk kepada mereka berdua..
janganlah Kau sesatkan mereka...

ok la..
nanti2 la citer lagi...
nak sambung tgk drama..

No comments: