Saturday 27 November 2010

November 26, 2010

well, well, well,......
i think the uneasy feeling dah hilang dah...
cuma....not 100% kot...
at least...
takde la arasa sebak, sayu je...
tak faham aku..
kenapa aku rasa mcm ni...
something happen ke???
hurm........

but it's ok..
as long as my friend ada....
ada ke?hehehe..
semua bz...nak2 time cuti ni..semua balik kampung halaman...
aku?masih d shah alam..
tak balik kajang..
kerja..
bila aku nk berenti kerja ni?
aku pun tak sure lagi...
ada byk lagi tak buat untuk aku pergi...
untuk aku tinggalkan kerja ni...
bila da setel semua..
confirm semuanya..
baru aku dgn yakin tinggalkan semua ni...
but for now...
biarlah aku bertahan dgn kerja starbucks ni..
aku seronok kerja ni..
cuma biasalah..
kat mane2 tempat pun mesti ada sampah sekor dua...
:)
sama gak mcm starbucks ni..

harap aku tak meletup.....
tak maki hamun je sampah ni....
kalau hati tu dah busuk...
sampai bila2 pun busuk...
isk3...
harap2 Allah tolong hamba ni..
bagi petunjuk...
life is easy n simple...
yang buat complicated is kita sendiri....
sama lah mcm aku..
buat hidup aku complicated...
:)

kat tmpt kerja hari ni....
ok la..org tak ramai..
maybe sebab nk hujan...
so org tak ramai..
kalau hujan lagi la....mmg takde org langsung..
kerja aku setel tadi pun pukul 11:30..
da duduk..tunggu supervisor habis kira duit...

byk gak makanan aku bawak balik..
but for me...
Mushroom melt da cukup da...
cuma aku bawak kek tuk housemate aku...
sedap..
chocolate tuxedo n marble cheese cake..
:) habis dorang makan tadi..
hehhe.........

and now..
aku nk layan playful kiss..
agak slow citernya..
tp,..
ok la..layan kan je..
sebab ada Kim Hyun Joong kan?(perhatian..sy bukan minat lelaki...)
hehehe..
ok la...selamat malam semua....
jaga diri anda baik2...
:) peace v("')V one love
assalamualaikum

No comments: