Wednesday 25 April 2012

Pulau Perhentian

Pulau Perhentian. Yup. Itu lah destinasi yang akan aku pergi Jumaat malam akan datang ni. Mengira hari, jam, minit dan saat menantikan waktu dengan tak sabar2. Bukan apa...perancangan nak ke sini(Pulau Perhentian ) dah lama sangat dah.rasanya dari aku memula masuk belajar uitm dulu. Amik diploma.sampai la, la ni.tak pergi2. MasalahkKewangan menjadi salah satu daripada puncanya aku xpergi2. Aku bukannya orang senang Dari keluarga berada yang kaya raya. Yang anak baru pergi belajar dah beli kan kereta mahal2. Kononnya sayang anak. Bagi aku, sayang anak bukan dengan cara memberi. You must teach them how to earn it. Bagi aku la. ok dah terkeluar dari topic. Berbalik kepada topik asal, ke Pulau Perhentian. Syukur Alhamdulillah. Berkat dgn rezeki yang diberikan daripadanNya, aku dapat kumpul duit nak ke Pulau Perhentian ni. Pulau Perhentian ni ada dua pulau. Pulau Perhentian Kecil and Pulau Perhentian Besar. Yang aku Pergi ialah, Pulau Perhentian Kecil. Kos perbelanjaan termasuk semua, tempt tinggal,makan, hiburan bajet aku ialah RM500. InsyaAllah cukup...alamak.mengantok la...esok Sambung balik ok?assalamualaikum. Ok guys! Assalamualaikum dan selamat pagi. Aku Sambung balik entri ringkas aku hari ni. Semalam mengantok yang amat, so nak menulis pun merapu meraban. Ok, aku Akan bertolak ke Pulau Perhentian Kecil ni malam esok. tiket dah beli dah. Lucky me. Sebenarnya tiket dah habis. Tapi mcm mane tah. Boleh dapat balik kan? Anehnya aku ni. Sibuk beli tiket balik. Own ye, aku plan pergi Jumaat malam and sampai shah alam balik selasa pagi. Lama tak? Mmg la. dah kata bercuti. Menenangkan perasaan. So bila dah beli tiket balik, aku bingung. Mane nk cari tiket pergi. Nasib baik brother sorang ni, baik hati la. kalau tak, Sah aku g sana sendiri. Tahan kereta tepi jalan ke kan?tapi cara gak mcm tu ek?next time la aku buat.huhuhu. Gambar2 menarik kasi bakar korang sikit Akan aku upload kan sekejap lagi. So bersabar eh? Ramai yg cakap, heaven on earth. Nak gak tgk kan? Betul ke?huhuhu.... Ok la.till fingers meet this iPad again. Time to go to work. Assalamualaikum wbt. Peace y'all V^^,V

No comments: