Monday 29 October 2012

lagu adamaya

Assalamualaikum....
tengah duk kat ofis lagi nih. jam 9:44pm... saje...since promotion aku mmg dah takde life sgt untuk diri aku  ni.. yang ada hanyalah kerja..kerja..kerja... aku pun rasa mcm tak best..tp nak b uat mcm mane..amanah dan tanggungjawab... sebenarnya agak malas untuk aku menulis  ni....
tapi disebabkan aku bukak blog aku sendiri.... dengar lak lagu adamaya nih... terdetik untuk aku menulis...walaupun sikit..... 
 plus...lagu nih membawa banyak maksud yang tersirat dalam hidup aku..kesan lagu nih.... apa yang terjadi bila aku mula tgk drama nih.. terlalu banyak..... 
tapi tu lah.... biarlah semuanya jadi kenangan.... aku pernah terfikir nak buang blog nih... sebab aku rasa mcm buat apa simpan lagi? tp terlalu banyak memori...indah...pahit..maniss...sedih... semua tu ada..itu yang mematangkan...menjadikan siapa diri aku sekarang nih.....
so,...aku ras..biarkan semuanya di sini..sebagai bukti.....  kenangan....hidup zaman mudaku... 
so..sesiapa yang tgh layan lagu ni..enjoy.... ;) peace....

No comments: