Wednesday 17 April 2013

Scuba accessories. .

Assalamualaikum. .sementara nak carik mood buat kerja.  Menulis jap. Last Sunday,  aku pergi la dekat satu kedai yang menjual peralatan menyelam. Ataupun scuba. Xtreme Dive Station. Kedai ni tgh nak borong habis barang2 dia. Sbb nak tutup kedai. So,.. niat aku nak melihat je. Xde pun nak beli... walaupun di racun oleh kawan aku sehari sebelumnya dia beli wetsuit 1mm akona. Mmg smart giler....

Sampai sana dlm pukul 4 ptg. Kedai tutup pukul 5. Aku ada janji gak ngn kwn2 perempuan backpackers dorg nk tgk je. 2 orang sibuk mkn dulu. Aku naik je. Wow. Sales semuanya. BCD (buoyancy control device) RM1000.  Wetsuit below 1k.mask, fin. Dive computer.  Regulator. Mata aku rambang... and paling tak tahan ada promo dia. Satu set dive accessories : wetsuit, mask, fin & snorkel = RM350. Sebagai beginner.  Tersangat lah murah benda ni.ikut kan. Semua ni dalam 800++... dia dah jual 350 aku pejamkan mata swipe je lah. And yes! Aku dah ada wetsuit. Xsabar nak try. Hehehehe.  Rancang nak pergi lagi perhentian island 26-28 ni. Siapa nak join? Jom

No comments: