Monday 16 November 2009

Oh My GOD!!!!


Oh my GOD!!!i can't believe it!!!!how can i forgot my dad's birthday!!!!!ya allah!!!1st time dalam sejarah umur aku yang dah 26 tahun ni..(tak termasukkecik2 dulu la)..aku boleh upa!!!..camane ni?adoi.....aku xtau cane nk cakap...
aku cuba ingat balik tarikh tu aku tgh bz ke?apa yg aku buat smpi sibuk sgt nk msg or kol die wish bday?Aduh..mesti org tua tu kecik hati..ya allah...KAU panjangkanlah umur ayah ku...berikan kebahagiaan kepadanya di dunia dan di akhirat....berikanlah kepadanya kesenangan hidup di dunia dan akhirat...
cane nk wish die ek?hurm..kalau ambat sehari boleh tahan lagi..ni 2 minggu dah..isk...sedih lak aku..aku tau..time tu otak tgh semak ngn presentation tuk practical...report.semua tu xsiap2 lagi....harap la my dad faham..ayahanda..ampun kan anakanda ayahanda....
sob3....isk3..wu3.....

No comments: