Friday 24 September 2010

23 September 2010

Assalamualaikum...
hari ni khamis...aku tak pergi kelas...dah 3 hari aku skip..
kenapakah???
one of the reason progress kerja aku takde..
tak bergerak langsung....

virus M dah melanda aku balik..
Ya Allah...tolonglah hambamu ni...
hari ni ada jamuan hari raya kelas aku..
bayar dah bayar..tp aku tak pergi..
supposed something big happen to me today..
tapi postpone..
tak tahu bila lagi...
its ok..
as long as i get it...
and i know i will get it...
awak..doa2kan saya eh?
harap awk masih doakan saya.....
harap awk tak lupakan saya....


malam tadi nan belanja aku ngn fizan makan..
byk gak la..
tp spoil dgn kedai..hati dah mengidam nak makan mcam2.tp pergi kedai tu semua habis..
d sebbkan da lambat n lapar..makan je la apa yg ada kat kedai tu...
affter that...aku nk belanja dorang ni starbucks..
pergi la starbucks....tp nan belanja ga..adeh3..semoga rezeki ko bertambah2 nan...
ko lah idola ak..
huhuuh

lpak kat starbucks lama gile..smpi tutup...
si faez,syaza n su fen pun tak halau kita org...
ikutkan hati aku nk duk luar..
dlm sejuk sgt...
tp luar faez nk kemas...
so,...
tak dp tla...

owh lupa..
aku nk jual katil n tilam aku kat nan..
huhuh
perlukan duit tuk belanja...
pity my dad...aku guna duit die byk sgt during raya n after raya...
hurm.......

balik dari starbucks aku pasang n bukak katil....
bersama2 dgn nan...
bila nan bayar?berapa aku jual?
tak kisah lah..
as long as i will get the money....
and nan dpt tidur atas katil ni..
at least aku boleh carik katil baru pulak..huhuhu...
ok lah.
dah mengantok....

assalamualaikum awak....i love you.......

No comments: