Sunday 26 September 2010

25 September 2010

di hari yang sepi ini...
aku sendiri...
tiada yang menemani......
sedarkah aku dirinya telah pergi?????
tinggalkan aku seorang diri??
terkapai2 mencari tali untuk bergantung...
berpaut agar tidak hanyut....
dengan mainan perasaan yang belum luput......

di hari yang sepi ini...
aku teringat dirimu.....
wajahmu,gelak tawamu,......
semakin kuat bertaut...
walaupun dirimu pergi tinggalkan aku..
untuk bersatu dengan insan lain......

di hari yang sepi ini...
semakin menebal rinduku...
padamu yang ku sanjung...
yang ku gendong bagaikan anak buluh betong(buat lawak jap)..
d hari yang sepi ini...
aku sendiri..
tiada yang menemani...........

hurm...kata2 kat atas tu adalh sumber dari lagu ariel peterpan..
kisah cintaku...

bergenang jugak la mata ku dgn air hujan..
huhuu..bergenang je...tak banjir pun...
bertakung je...
aku kena kuatkna hati aku
setiap hari....
dalam aku masih lagi lemah sekarang ni....


hari ni aku kerja pukul 2 ptg..
tp sebelah rumah aku ada open house
singgah la kejap...
aku makan sate..da laama tak makan sate..(alamak lapar la pulak tulis benda ni)
lepas tu g kerja...
org tka la ramai mane pun.biasa je kat tempat kerja...

aku balik pukul 6 hari ni...and dah inform syaza n harris..
esok(ahad last aku kerja tuk bulan 9 and 10 ni
aku kena cuti
focus kan kat study...
kaalu tak lepa sni tak tahulah kan
so,aku kena lepaskan je..
itu je yg aku harapkan...
lepaskan aku degree ni........

balik tu kononnya nk g open house kawan zizan..
tp di elah layan bola dulu..dah la team dia kalah
die nk pegi pukul 10
team aku main pukul 10..
LIVERPOOL........we'll never walk alone....
liverpool seri?
adoiiiiiiiiiiiiiii

habis game kau balik..rehat2..
kerja stll tak sentuh lagi.
hurm............................
bila nak siap ni??
kawan2 lani semua da ketakutan da
aku ni?
adoiiiii
k la ..nanti aku tulis lagi.....
awak,..awak sihat?semalam tgk bulan?
bulan xde..sebab hujan memanjang...
samalah...
kulam.....kesam....
:)
awak jaga diri baik2 ok?
:)
assalamualaikum.............

No comments: