Tuesday 7 September 2010

6 September 2010

Assalamualaikum...lama jugak la blog ni tak di kemas kni...
well,...rumah nya internet pun dah jarang ada..kena potong..tak bayar..so nk update tu agak susah..
plus,..bila ada pulak pembaca2 durjana...hurm..biarlah..itu hak die..
mungkin die rasa aku berhak untuk di ketawa kan?di caci...di hina..
padan jugak dgn muka aku pun...

well,..today....monday...what should i do...its holiday..
class dah start cuti...mengadpa pc without internet...damn..
so boring..bila boring.mula lah???mengingati si dia...
adoi...tolonglah...tolonglah..........................
orang tu tgh bahagia kat sana...kenapa ko nk berduka??????
ko gak pernah ckp kan..kalau die bahagia ko bahagia..
bullshit lah...kata2 untuk sedapkan hati smeua orang...

kenapa aku nk kena act tough depan semua org?pasal ego ke?
pasal nak jaga maruah ke???yang aku tulis2 dalam blog ni apa cerita??
aku pun tak faham....
sometime aku nk happy..aku nak biarkan diri aku gembira semula.....
aku nak hati ku kembali ceria....
muka senyum sentiasa....
tp,..aku tak nak...nanti aku akan lupakan si dia..
aku tak nak....nanti aku lupa semuanya..
aku tak nak...
kenangan2 aku dgn die akan hilang one day..yes...
but not now..aku tak nak..
itu je semangat aku sekarang ni.....
lately...msg aku pun tak berbalas....10 aku hantar xsure die akan balas tak...
aku tau...
aku takde hak nk bising2..
dia bukan hak aku lagi....
tp,..kalau kawan..ini caranya berkawan???
mungkin dia dah ada kawan baru yang akan layan die lebih baek dari aku....

aku,...lately ni aku jadi semakin sunyi...
nak2 pulak bila cuti ni...ramai dah takde....
ini balasan yang Allah bagi kat aku..
directnya...kat dunia DIA bagi..
sama mcm aku buat die dulu...
inilah rasanya....

I fell so lonely,..xde sape2 nak msg to say gud noght...to tell "i love u"....
to think of, to tell stories,...to share feelings for the day....i feel unwanted n hopeless.... :(

ini msg si dia pernah bagi kat aku....
and inilah yang aku rasa sekarang...
aku tau...
aku tahu betapa seksanya...
tp aku tak tahu smpi bila aku akan terseksa mcm ni....

owh ye..semalam...keluar bukak puasa d rumah adik2ku..
kat sec. 17 shah alam..doran gmasak...
aku ni dah la x makan byk bulan puasa..tp sebab doran gmasak..
aku sental!2 ali tambah nasik...
ayam n sayur ruwaidah n lala kot buat..
nasi si adikku aminah....
thank you guys....
at least..sempat jugak bukak puasa dgn kamu..
walaupun dgn die aku tak sempat...
:(

dorang pun ckp..jgn la bersedih..
tak nak aku mcm ni..
pendiam...xckp byk sgt...
aku pun tak tau..
aku tak tau nk buat apa...
aku cub autk ceriakan diri..
tp,..

dah lah..ni entri tok 6hb..tp aku melalut2 lak...
selamat semua..
selamat hari raya kepada yang dah balik...
yang sorang2 mcm aku ni...
jangan bersedih ok???(walaupun aku bersedih..aku akan pastikan org laen tak....)
assalamualaikum semua...

No comments: