Sunday 26 September 2010

24 September 2010

hurm..
its friday...yea..
nak masuk hujung minggu dah..
ap ayang aku happy tah..
lagi aku patut risau adalah...
yelah..
masa makin singkat..
kerja tak bergera2k lagi..

takpe2..ahad ni last aku kerja untuk bukan ni sampai habis presentation..lepas tu..aku kerja balik...aku kena focus kat study balik....

hari ni...tak buat pape pun...
petang tadi aku berjalan2 d tasik shah alam..sec. 7...
nak hirup udara segar..
lately ni hujan je...
hati aku pun gloomy je lately ni...
i bet she doesn't feel the same... :)

dekat nk maghrib auk balik.
owh before that..ptg tadi aku makan maggi.time tgh2 masak tu...hujan lebat...
aku teringin nak makan meatballs IKEA..
aduh...dahla hujan...
lapar...
terbayang2 meatballs.. IKEA..
hurm..
nk pergi mcm mane..
so bila da balik jalan2 d tasik tu.
aku saje la umpan dorang ni.
"malam ni korang ada buat pape tak???tgk wayang nak???"ajakku...
si shahril pun ok...dgn si zizan....
tp auk ckp lagi.
kita tgk kat cineleisure damansara nak?
aku teringin nk makan meatballs la...
IKEA nya tu..
dorang pun setuju gak.
shahril sebab tahu sedap..orang sealu ckp.tp tak berkesempatannk pergi..
zizan sebab gaduh ngn awek die..
so..nk hiburkan hati.
so,..
yea.....................
akhirnya hari ni aku dpt mkn meatballs ikea...
sedapnya
Alhamdulillah..syukur..
kami tgk wayang cerita thelegeng of the fist..fist of the legend..ntah.
citer cine tu..
terbaik gak la
actions la...
kalau jalan cerita tu agak kurang la...huhuh..
papehal pun.janji seronok menonton...makan ikea nya meatballs..n starbucks..lagi?adoi....
balik tu kami singgah GULAM mee jap..
nk makan mee udang situ..dah tutup.
takde rezeki la ni..
smpi rumah pukul 4 lebih..
aku terus tertidur......................
selamat malam awak.....

No comments: