Wednesday 8 September 2010

7 September 2010

Assalamualaikum...
well,..it's september 7 now...
i remember on the 2nd september was our anniversary..
and it was supposed to be our 7th anniversary...
too bad...tak tercapai...

i remember bila mula2 kenal die dulu..
time tu die part 5 diploma....
aku dtg tgk die preent..
as she is one of the brightest student dlm department kami..senior lak tu..
so i can learn a lot....
bila pergi kat gallery tmpat presentation aku duk ngn die...
and she told me that...
"sy mencari teman untuk selama2nya..bukan teman untuk setahun dua...(dlm hati aku terus ckp..aku lah orangnya....)...
so bila kenang balik...hurm...semua tu tak menjadi kenyataan....

today...aku just kemas rumah...sunyi..
lagi la sunyi..ramai da balik...
aku cuci baju....byk baju nk basuh..
ingatkan bukak puasa sorang hari ni...
nasib bek bestfriend flesh n blood aku nan tak balik lagi.....
igtkan dah balik..rupanya kerja...
die ajak bukak puasa kat luar...
seronok gak..
sebab rasanya..ni 1st time Ramadhan ni bukak puasa kat luar dgn die...
rafi n awek die ida pun join sekali..
tp ntah lah...
aku rasa kosong..
jiwa aku kosong....

awak,....awak sihat?awak makan apa bukak puasa tadi?
pergi bazar?beli apa?nasi kerabu?mesti sedap nasi kerabu sana kan???
awak dah solat?pergi tarawih tak?
awak,..bangun sahur....minum air pun cukup..awak tu gastrik..nanti perut tak tahan..ok???
awak..bgn subuh....
awak good morning...
awak...sy rindu awak...
awak.....
aaawak.....
awak.....
(inilah antara msg2 yang aku nk hantar kat die...tp,.....kalau aku hantar aku tau tak kan berbalas...aku takut lagi la die xnak kawan dgn aku...
berkawan dgn aku pun susah untuk die tunaikan...inikan pulak bila aku ckp benda2 mcm ni...
tp aku rindu kan benda ni..)

bila la jiwa ni nak ok..
jiwa kosong,....hati luka...
badan lemah..
fikiran melayang....
.........
aku tak tahu nak tulis apa dah..
selamat malam semua........
selamat hari raya..
selamat hari raya awak...:(

No comments: