Monday 27 December 2010

Congatulations







fuh byk betul image aku letak hari ni...
its 27th dec 2010..
hari ni boleh kata kawan2 ku semuanya da memulakan sesuatu yg baru dlm hidup mereka..
ada yg dpt interview..ada yg baru start kerja..ada yg da kerja since last week..
yup..
after 3 years bertungkus lumus untuk menggenggam segulung ijazah....
semuanya memulakan alam pekerjaan...
and hari ni.
adik kesayangan ku.
ISMAIL HAFIZ SALLEH..
sudah berjaya menjadi tutor ds UiTM Sri Iskandar Perak...
mula tugas 3hb ni....
aku gembira sgt dpt berita ni..
sgt2 gembira...
smpikan...aku yg nk menangis..tapi tak la..just sebak..
itu kot org ckp menangis kegembiraan..
i am happy for him
untuk apa yg die telah lalui..
selama die hidup ni.....

aku sgt gembira..
sebab ini yg die inginkan..
menjadi pendidik...
mendidik anak2 bangsa menjadi insan yang berguna...
tahniah chaq..i am proud of u..
;)

tp dlm masa yg sama..aku sedih jugak..
sebab..after this..
the time we, all of us spend together semua tak de dah..semua bz dgn masing2....
sejak dpt berita tu tadi aku terus senyap..
happy mmg happy..
cuma tu la...
shah alam tak mcm dulu..
Emil da duk Nilai, CHaq da duk sri iskandar,
megat walaupun shah alam..bz...
imran damansara,
fendi kl, aminah bukit jalil sekali dgn dila,
semuanya ada kehidupan masing2 da..dulu weekend ke weekdays ke mesti jumpa..
:(

sayu hati aku sekarang ni..
*sigh......
and aku pulak kat mane nanti?
lagi jauh beribu batu..
meniggalkan mereka semua.
aku tau..
aku bukan sesiapa...
hanyalah outsiders menumpang kasih syg kalian..
tp still
bagi aku..
korang semua is so special to me...
nak2 semua adik2 aku...
so aku syg sgt kalian.....
aku suka ada adik ramai2 mcm ni..meriah....
:(

well,....till we meet again....
doakan lah kejayaan aku pulak ok???
ada rezeki aku,.aku pergi...
tp aku pergi tak lama...
aku akan kembali...
sebab sesuatu menanti aku d sini..
sesuatu yang sangat aku sayangi....
akan ku tuntut nanti....

got to go......
nk pergi kerja..
assalamualaikum.........

No comments: