Sunday 5 December 2010

December 4th, 2010

It's Saturday....
hari aku pulan gkembali ke shah alam...
my dad da suruh aku balik kajang balik..
but what for?
i don;t have my own room..
tak kan aku nk duk tido kat ruang tamu tu...
come on...
i'm 27 ..takkan la xde privacy langsung hidup ni..
just let me be alone la...
haiyo...
ni la sebabnya aku tak suka tak kerja lagi...
alangkah bagusnya kalau aku da kerja...
ada duit sendiri..
tak bergantung ngn doran glagi..
mesti dorang tak byk ckp la...
ni hujung bulan mintak duit nk bayar sewa rumah n motor..
sampai bila?kan?
keja starbucks tu byk mane je gaji aku..part time lak tu..
cukup2 tok bayar motr n sewa rumah je lah.duit belanja.isi minyak...
mane ade..terpaksa la mintak kat die jugak...
sebab tu la tiap kali d tanya ada duit tak..
aku akan jawab ada je...
walaupun dah kering seminggu dua..huahuahua...
bengong kan???

sanggup berlapar....
haiyoo...
semalam birthday adik aku yang no 3..
e'en.
huhu...tak tahu kenapa..aku ngn die rapa tdari kecik..
aku respect die..
n aku rasa aku sayang die ni lebih dari yg lain...
Semoga Allah melindungi hidupmu adikku....
berjaya dunia akhirat..
jaga nama baek keluarga.
kamu harapan buat masa ni..lepas kamu rabbit pulak
(rabbit ni yang bongsu...maen byk!!!)

so aku takde duit nk hadiahkan die apa...
sedih gak..
kalau ada duit..aku nk belikan die jam...
satu jam biar die ingat kat abg die selalu.. :(
aku tau aku bukan abg yang baek sgt kat adik2...
tp still aku nk belikan die jam.
takpe2.one day..
one day aku akan belikan die jam..yang die suka..biar die pakai selalu..
yang aku hadiahkan die semalam hanyalah planner starbucks untuk tahun depan....cantik tu planner tu...
and patung pumpkin....starbucks nya gak..
aku harap die jaga patung tu..
mcm aku la tgkkan die..
:)

owh lupa lak....
balik rumah hari khamis malam..
makan pizza!!!
lamanya tak makan pizza..berapa keping ku sental aku tak tahu..lantak lah....
diet tak diet..aku da lama sgt nk makan...
2 large pizza my dad belikan....
kalau tak dulu makan pizza ada teman..sekarang ni?nk makan sorang ke?
hahaa..kalu tgk wayang tu boleh lagi la sorang2.
makan pizza sorang2 tu mcm ....hehee..
tak pe lah...
pastu tido..
tido lak guna air-cond..
punyalah lama tak guna aircond.........
sok sek sok sek aku keesokkannya..
adoi...
mmg budak hingusan betul la..
(awak selalu panggil saya budak hingusan kan?:p)
dgn kepala peningnya..gagahkan jugak nk ke times square tu..
nk pergi partners sale..
ada barang nk beli.member pesan..so pergi la...
end up aku yang mebeli tumbler..
nasik baik aku suka..
tak la cantik mane pun.
cuma aku suka tumbler tu...huhuh..lepas ni..bila da tak jadi partners starbucks..
beli air ddt la tolak rm2...kan?
:p

hari ni aku balik shah alam...
still demam2...
batuk2...tekak sakit....panas....
perit...selsemsa tka yah ckp la..
aku gagahkan jugak naek motor...
seluar pendeknya...hujan lak tu..sejuk nya...
Ya Allah....
sampi2..aku rasa nk pitam...
barin gjap...
pastu bersihkan badan pergi kerja lak..
kat temapt kerja mmg tak tahan..pastu makan ubat..
soluble je pun..tp makna ubat ni kena la rst kan?
ni tak..
aku kerja gak..
buat la air ada sorang customer yang paling d benci....
buat air die ni la tgn aku terkena susu panas...
200°c tu...mau tak perit????
aduh....selalunya panaskan smpi 80 je..die ni nk 200...
tp d sebabkan ptak tak betul.tak fokus..susu melimpah keluar kena tgn..
Ya Allah.sakitnya....
panasnya...
hanya Allah yang tahu...
dsebabkan badna kurang sihat..aku kerja pun xde mood sgt..
tp byk gak benda 2lawak...
ada satu couple ni masuk..
awek die..mak ai..punyalah cun..putih..rambut panjang..senyum manis..gigi putih....badan slim....
senang ckp cantik la...nak kata cantik sgt tu tak lah....tapi cantik la cantik...
bila die order kan....mcm wow..cantiknya la awek ni....alih2..ada sorang lelaki dtg dekat..ckp ngn die....mak datok....muka lelaki ut..haoook habis!!!
kami semua kat bar mcm...
What the HUlk!!!!
dlm banyak2 lelaki dlm dunia ni..kenapa lelaki tu yg ko pilih..semu akecewa..
hahaha....tp mmg lawak la..
mula2 tgk lawa..alih2 tgk bf dtg Ya Allah...
huhuhu...
lepas tu ok la...
balik la semua..smpi sekarang..kepala aku pusing2..macam gasing...
argh........
omma appa....:(

No comments: