Sunday 26 December 2010

Its Christmas!!!

wow/!!!its christmas!!!
happy christmas day to those who celebrate it!!!
and to those yang memandai2 nk celebrate tu,..think again..apa maksudnya ok?
mmg la majmuk..tp kena beringat la ok?
beberapa hari je lagi nk new year..
wow!!!!
can u believe it???

what happen to me this year...sad n happy memories...
well,.i think paling byk sad la kot..
tension..pressure....
but itu semua akan d tinggalkan tak lama lagi..
and kita akan ke tahun yang baru melalui kalendar bukan islam ni..
yang lepas yang sudah..harus d biarkan..
boleh berpegang padanya..untuk d jadikan panduan..pegangan untuk tak melakukan kesalahan yang sama untuk kali kedua...

well,..today..i'm a bit happy...
because i'm just feeling happy..
maybe ada something yg buat aku happy.but i'm happy..
but at the same time..mix feeling....sebab rumah tetiba sunyi..
nobody at home..only me.. :(
so rasa la sunyi....
but its ok..da biasa dah..
after this..
aku kena biasakan diri untuk hidup sunyi ni....

as for somebody that i knew...
few more days..
just a few more days..u'r gonna be in a new world....
alam yang kamu idam2kan dari dulu lagi..
:)
chugha...
semoga berbahagia ke akhir hayat kamu bersama dgn orang yang kamu sayang dan cintai ok???

as for me??hurm...
nothing to worry about...
i'll be fine..
i'm stronger now...(yo lah tu..)
maybe after 5 years i will have someone new..
who knows..
we can never predict the future..
maybe katerina pulak muncul lepas ni...
*sigh..
cepat la berlalu tahun yang memenatkan ni..
aku nk mulakan hidup baru.new chapter in my life..
working,enjoying my life,enjoy my freedom..
for this 5 years maybe..
yes..
aku rasa aku nk set 5 years ni.
aku akan smpi mane..adakah gaji aku akan jejak 5k or more?hopefully more..
sebab boleh la aku beli rumah,kereta, n superbike!!!
yes!!!
boleh la aku tebus untuk 5 tahun ni...
apa yg aku nk tebus tu?hurm.....
;)
biarlah...tunggu je la after 5 years..
not more...but definitely 5 years..
so bermulanya 1.1.2011 until 1.1.2016....
apa akan jadi pada diri aku?
adakah aku akan menyepikan diri sepanjang masa tu

memerhati dari jauh..melihat perkembangan kawan2...
tak balik2 langsung.duk je kat sana..
owh yes..
have u guys heard about sefton park???
hurm..one of a place that i wanna go..
hopefully i can go there....
and i will!!!

and apa lagi..aku target nk buang love handle aku ni..biar badan mcm dulu balik..tp tak nk cekeding..
just nice n fit..takde la sakit2 lutut..
ni berangan je namanya..ada byk duit nk buat pembedahan panjangkan tulang..wahhhhhhhh
cantik ke ko nk buat opretation tu???
hahaha..nk tinggi sikit je..tambah 10 cm..ok tak???
owh lagi satu..bak kata my sis..ada satu lagi nk kena buag..huhuh..
kecikkan apa yg patut.hahaha..
itu cuma angan2 je
kalau byk duit...
:)

nampak sgt aku tak kan ada byk duit kalau berangan yg bukan2 mcm tu..haiyoooo
yang penting..after this aku kena rajin ke gym..
buat badan balik..
biar tubuh badan aku sihat..
tak de la muncit2..
huhuhu...
cahq, sorry la after this takde da babt tuk d maen2.hahaha..
ada 6 pax je.. ;)
rambut panjang....fuh!siap la..
aku tak pasti konvo for degree aku ni pergi tak..
chaq da plan bulan 5 nk ke hatyai..
seronoknya..
aku?
hur,..still not sure..where will i be..tp angan tu byk...
huhuh..ok la.nanti aku update lagi apa2 ye?da..assalamualaikum...
see u when i c u..

No comments: