Tuesday 17 August 2010

16 August 2010

hari ni....aku tak tido dari semalam....
sebabnya..pagi aku ada presentation....
inventory analysis....
time kerja pun dah telan 4 shots espresso...
nk bagi tahan ngntok..mmg tak ngntok....
aku first presenter...
mmg terok la kena tembak...
nak2 dgn Prof Anuar....
mcm kawan aku Nan cakap.
susah bila org bodoh jadi lecturer...
hahaha...tp lantaklah..dia dah jadi lecturer lama..so die rasa die hebat... kot..
plus..aku nya kerja pun bukan bagus sgt...
hati nk belajar dah takde da...
habis je present...
dlm kol 11 tu....mata aku dah tak tahan langsung dah....
espresso nya power dah ilang...tertidor kat kelas..sedar2 dah pukul 1;30....
apa lagi..balik la rumah..rehat jap....pukul 6 nk kerja lagi...
tp tu la...
bila hidup sorang..tak tau nk cakap kat sape2...
aku bercakap dgn papan kekunci aku ni je lah..
hehehe...pendengar yang setia...
tak membantah...tak setuju....diam je........dgr jeee...............
sampai aku puas hati.........
kat kerja hari ni pun semuanya ok....
takde yang best..takde yang luar biasa...
semua biasa je...
bukak pose tadi aku bukak pose mcm yang aku biasa buat dulu2 la...kuih keria 3 keping...
dah cukup untuk perot aku...
aku tak bukak pose berat2..
and selalunya..mmg aku bukak pose minum n makan kuih je..
senang nk solat satu....tak mengah...perot pun tak besar..
bila tah perot aku nk ada six pax lagi..
dah bertahun da hilang six pax aku ni..
teringin la jugak nk bukak baju bila mandi kan..
hahaha..angan2......
ni dah pukul 3;30 pagi ni..aku melayan movie jap..
tok hilangkan stress aku......
sambil2 tu basuh baju....(baju kerja..die bagi 2 helai je...)
tak mengantok.....
sebab aku dah melantak 3 espresso shots n 1 decaf shot....
mmg terang la mata ni..adoiiiiiiiii.......
hurmsehingga berjumpa lagi.....
selamat malam sayang.......
selamat malam kasih........
(siapakah yang menyahut salam sayang dan kasih aku ni?)
hanya Allah yang tentukan...

No comments: