Tuesday 8 June 2010

hari-hariku......

hari isnin..aku budget nk balik shah alam....tpi tak jadi....pinjam camera kawan....nk amik gmbr anak buah...byk gak..tp tak reti duk diam...hangin gak satu badan.haiyo.........
nak amik kat taman..dgn die..kajan ghujan lebat lak..adeh3...xdpt buat pape..nkbalik shah alam pun..punah la....
dah la pagi tadi....
tgh sedap2 tidur...
CIMB bank kol....adoi..nama aku dah la black list....
die suh bayar balance hutang keta lama aku.....kalau tak surat mahkamah sampai....
Ya Allah...satu2 Kau bagi kat aku...dengan tak kerja lagi nya....dengan result pun tak menentu lepas ke tak....
duit rumah sew apun aku tak bayar lagi.....
fikir2 balik..bila family aku ada kat kajang ni...aku rasa tak seronok....
semua terbatas.bukan apa..aku terpaksa menjaga diri aku sangat....sampai nak balik rumah lewat pun aku rasa mcm xboleh....
xbestnya...
bukan tu je....habiis je study....sumber kewangan aku terus putus!pergh....
tempang beb...kat shah alam aku tak de duit ok gak..ada internet....aku boleh melepak depan internet..lapar pun lapar la..boleh minum air bio aura....kurus pun boleh kurus kalau tak makan...
kat kajang ni..takde duit....duk rumah je la....mengadap muka semua2,,..mmg la da lama xtgk muka dorang...bersyukur dapat tgk dorang tiap2 hari..but you know....
aku dah berapa dah umur ek???hurm..
always 21......kerja pun belum lagi....
masih rasa terkongkong....
tak pe lah..mcm ni lah...
esok aku akan balik shah alam...aku akan carik part time job....
duit tu..bukan takat untuk belanja je..untuk bayar rumah sewa...bayar skuter aku...byk nk kena repair skuter aku tu...isk3....bayar hutang CIMB..kalau tak naek court aku...naya.....bukan sebab aku...aku naek court..bukan keta aku pun tu...
Ya Allah..kuatkan lah hamba mu ini.......

4 comments:

violet_abbey said...

hmm..leh setel kan?

Putera Katak said...

setel???hehehe...kena setelkan sendiri la nampak gayanya.....si dia buat dono jek....

cik nurul said...

hhhhmmmm...kusut hati nih...

Anonymous said...

huiiioooo...bnyk nye mslh dak ni...terkejot den!

tp xley tahan still ngaku 21..huh!