Thursday 20 January 2011

2 more days to go..


well,..looking at the image...and the title..
i think you guys know what is it i want to say..
yup..
absolutely right!
2 more days...
me as a barista..
kinda hard to let it go though..
but..
my life is more than that..
there are more out there for me..
i know it.u know it..
;)

so,..in 2 more days...sape2 nk dtg starbucks tu..dtg la..lepas ni..da xde da discount2 ke..air free ke.. =) dulu boleh la kan?huhuhu....

haih..after this mesti sunyi hidup aku..
berbulan2 lamanya aku melayan kerenah2 orang yang berbagai ragam..
its a great experience!
u there! u should try it too..
=) u will never get this experience somewhere else..
huhuhu.
biarlah org nk kata aku kerja ngn rejim zionis ke apa ke..
tp hati aku kerja untuk mencari rezeki...
meringankna beban mak bapak aku..
takde la dorang susah nk bagi duit byk2 kat aku tiap2 bulan,
at least...
duit belanja je..byr motor or sewa rumah aku bayar sendiri kan?
;)
after this??
hurm..
after this its all on my own..
everything is on my own..

will i get the right job?
will my salary enough for me???
my target?at the age of 30 ada superbike???
will i get it?hurm...
tiba2 aku rasa tak edap hati..

kenapa ek???
since today..i don't know why...
Ya Allah,...Lindungilah HambaMu yang lemah ini dari malapetaka...
Berikan kekuatan untuk aku mengahdapi segala dugaan yang KAU berikan...
tenangkan jiwa ku...perasaan ku..fikiran ku..
agar dpt ku berfikir secara waras...
Ya Allah..Kau lindungi juga orang2 yang aku kasihi...
jangan KAU apa2kan mereka....
Berikan mereka kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat....

Ya Allah...tenangkan lah hati ku Ya Allah...
Hati ku gusar sekarang...
:(
ok la semua..time for me to go..
Assalamualaikum semua..
semoga kalian berbahagia selalu hendaknya....

No comments: