Sunday 16 January 2011

Alhamdulillah........

Syukur..aku dapat jugak HP idaman aku ni...
atas bantuan dari kerajaan langit...
yang telah meluluskan bajet...untuk membeli hp baru...
dan d bantu oleh My Shooting Star.....
aku mampu memiliki HP idaman aku ni....
walaupun hanya 2nd hand..
tp sudah cukup bagus bagi ku...
cukup untuk aku gunakan sepanjang 5 tahun akan datang.. ;)
aku bukan lah jenis yg suka sgt membeli hp2 baru...
cukuplh satu yg aku minat..
akan aku gunakan selama2nya sehinggalah rosak...
sama la mcm ni..
harap Nokia E72 ni..
mampu bertahan smpi bila2...
kerana terlalu besar bagi ku kenangan yg ada d hp ni..

at the moment..
masih keliru..blur..
tak percaya..
aku memiliki hp ni..
ye la..bukan senang kot nk beli hp mcm ni.
White edition lak tu..hurm..
thanks again.....kepada sesiapa yg membantu..
especially you Shooting Star.. =)
i owe u this one...
thank you very much.....

No comments: