Monday 31 January 2011

36 jam ku

huhuhu..inilah kisah 36 jam ku..
pergh..
dasat...36jam yang mcm2 la.. ;) but all in all..
aku bahagia dgn 36 jam ni..
hopefully..
akan jadi la selama2nya mcm ni.bukan 36 jam..forever hours la.. ;)
sabtu pagi....
around what?9?keluar ...
pergi section 2..
breakfast...with??hehehe..
somebody who is so special in my life...
Shooting Star!!!
im a bit late...ye la..bgn lambat..semalam nya penat..balik dari kajang..main futsal...kepala sakit...
so...mmg sakit2 badan lagi la..
smpi la 9 lebih kat bus stop..
mata shootng star???
haha..
die siap make up lagi..
untuk tgk shootin gstar make up bila aku lmbt je la..
;P anyway..awk cantik with or with out make up.......
so,....
kami makan d sec. 2..nasi lemak..kedai apa ek?cita rasa?sebelah pegaga..
sorry gmbr tak nampak sgt la...
owh itu tumbler aku hadiahkan kat die.. :) cantik kan??
penuh dgn hati dan perasaan sayang..phewwwwiitttt
lauk aku pagi tu..
nasi lemak....and sotong..fuh!aku ny aje da 4.50..mahal la pulak.but its ok..
:) lapar...semalamnya x makan..lepa sfutsal nk makan lagi??baek tak yah brsenam mcm tu.kan?
hehehehe
ni lauk sy...lauk die.... jap eh?gmbr tak clear sgt..jap tau?
ha..ni lauk die...tak nampak apa pun kan?
hahaha...
owh shoot...
zuhur nk habis..nanti sambung balik ok? :) daaaaaaa

1 comment:

CikHanis said...

mne pix s.s lah!
nsi lemak wtp tnjuk.hehe