Tuesday 25 January 2011

Mencari Ilham...

hurm...
benda ni da lama da ada dalam kepala aku ni..
lama sgt da...cuma nothing to trigger it out..
and since last year....
benda tu mula trigger aku...
first of all about my personal life la..
aku pun tak tahu menahu aku ni boleh pulak menulis..
walaupun tak pandai mane..ak seputis mane..tapi boleh la..bagi aku..
untuk aku bca sendiri.. aku seronok.. ;)

and since then..aku rasa mcm aku teringinnk buat novel..
tp panjang sgt..plus aku buat ada ke nk baca?kan?hehehe..
nk buat plot jln cerita..fuh!mesti parah la.....
tp ok selagi aku tak bz kot.. who knows....
tp at first aku kena start dgn membuat something yg pendek2 dulu..cerpen perhaps kan???
takde la terus jump mcm tu..
sebab tu la mencari ilham ni timbu.
dlm masa yg sama............

ilham untuk aku menulis ayat-ayat cinta pun mcm ada gak..
huhuhu....
hurm....
ni semua awk puny apasal..
hahahaha.. hadoiiiiiiiii

dah la semalam jalan2 ngn shooting star..
jumpa la kawan sekolah teknik dulu..
bdn die Ya ALlah...
besar bagak..da 2 thn kawin..
specky nama die..
die pun terkejut...sbb nama tu hnya bdk sekolh je panggill..
tau apa si shooting star ckp??
"don't tell me he is your age...."
aku pun jawab la..."yup..kenapa?sy nampak tua ke???"
shooting star buat muka terkejut..n dgn suka2 hati nya gelakkan aku..
"hahaha...serious???kenapa awk nampak muda????"
hadoi......awak..sy pun tak tahu la mcm mane nk ckp.
kenapa sy nampak muda...
tak nampak mcm 28..hehehe...

but its ok..
;) hurm..
ilham2...
byk gak ilhamnk dtg lately ni...
cumank menulis tu yg xde masa..
(ada sebeanrnnya..tp malas.. :p)
tgk la..
ada la serangkap dua ke kan????
at least ada.. betul tak???huhuhu
ok la semua..gtg...
assalamualaikum peace one love
for both of you.. =) i love you.....mmwah!

No comments: