Friday 21 January 2011

January 20th, 2011

well,...it's a holiday untuk mereka yg beragama hindu..
bersama rama-rama......from 9 am nak tren nk ke mid valley...
but...
manusia berkulit gelap ni..
ramai giler!!!!!!!!
and,...rasanya la..
management ktm ni bodoh jugak..da tau hari ni..
hari cuti..and possibility org ramai nk guna train mmg ramai giller....
kenapa la man power kurang?haiyoooo......

dllm tren da bersesak2..bersama2 dgn warga2 ni..
dorang semua ke batu caves..
kenapa la korrrang tak jalan kaki ke..lagi besar pahala...
baru la nampak jalan raya d penuhkan dgn manusi aje kan?
waktu nk turun kat kl sentral tu..tak boleh keluar ko...
isk2..kesian rama2...aku tak kisah lagi..rama2 tu..dah la kecik je...hurm..nsb bek dpt tlg die keluar..
"are you ok there butterfly?" i know u'r ok....sbb sy ada....kan? :p

anyway..bila da smpi kt mid valley...
fuh!manusia ramainya...
risau gak terserempak dgn kawan2 butterfly ni.. ;)
kang mula la gosip2 liar muncul lagi...
huhuhu....
jalan la kat dlm mid valley tu..lamanya tak jalan kat dlm ni..bila tah last...
teman die beli barang...
jalan2..
window shopping...
owh2..kami ada beli gelang!hahaha... :p
comel.....hurm....
semoga hubungan ni berkekalan hendaknya......
amin...
berjalan sana sini.....
huhuh..
owh ada pergi Dorothy Perkins nya kedai..
alih2 nampak la kawan lama..
Syawal..hahaha..besarnya syawal sekarang..
die kim salam kat semua...masyuk katanya kerja kat situ..
mcm teringin je nk keja situ..hihihih.. ;p
lepas tu jalan2 lagi...
pergi topman..
owh pergi zara..
it was like.arghhhhhhhhhh
ada duit ni..
mmg aku belikan la...
butterfly nk apa?amik...
tp aku takde duit...
org pernah ckp..
"if you don't have money to spend on your girlfriend..spend time with them.."
so,..
aku spend la time dgn butterfly.. ;)
hopefully she's having a good time....

kami mkn korean food kat tingkat atas....
she's a first timer..
kuat makan butterfly ni..
tak pdn ngn kecik.huhuh.. :p (jgn marah..lalalalal)
sarankan die my favorite..Bulgogi..
aku amik beef bbq set je..
and Alhamdulillah.
die suka.. ;)
ada la amik beberapa keping gmbr..
tp tidak d benarkan untuk menjadi tatapan umum.
maaf ye..
byk yg kurang manis d pandang...
adengan2 yg panas..(saje kasi line panas kan....hahahaha..:p)

lepas mkkn plan nk tgk wayang..
tp tak sempat...
owh die pernah ckp...
kat mid valley la tempat last die dgn teman die yg dulu..
in fact die menangis at that time...
hurm..
butterfly..
I'll never break your heart..
I'll never make you cry....
I'd rather die..than live without you...
I'll give you all of me
Honey that's no lie....

and today she was so happy. ;)
Alhamdulillah...aku mampu gembirakan seorang hamba Allah yang aku sayang.....
semoga die berbahagia selalu....jgn bersedih.. ok butterfly?
lepas solat die kata nk kemas beg..and tak bagi aku tgk..
hahaha...alih2 die lari kat department perempuan..
duh.. "perempuan"..
die igt aku segan la pergi situ?(mmg segan pun..)
tp aku tahankan malu...pergi je la kat situ..
hahaha..
pdn m uka..
muka merah.. :p
kesian tgk die.
aku pun blah la...
da setel emua..
balik..
sebab aku kerja at 5....she's going home....
to somewhere...aku ke pdg jawa...
dekat train tu......
hurm....
bila aku hantar die naek tren tu...
uish..sedihnya......
sebb..
masa kami bersama sngt singkat...
untuk hari ni...
dan untuk hari mendatang
aku menangis dlm hati ni...
melihat die pergi...
and aku dapat bayangkan
betapa sakitnya aku bila aku pergi jauh nanti.....
will i survive???
kamu doakan saya ok???
Insyaallah,....sy pergi tak lama..
pejam celik..pejam celik..
da habis da..
;) ok?
that time..
i'm gonna make sure you are mine.. ;) ok?

aku pun mula termenungdkt tren kl sentral..nk tukr ke klang kan.
ramai nya manuuusiaaaaaaaaaaaaaaaaa
rimas2....
arghhhhhhhhhhhhh
kalau tadi ok la jugak sebab ada rama2..
ni sorang2..sunyi lak tu..
and aku asyik dgr lagu...
Ungu - Ku Ingin Selamanya...

mmg khas untuk kamu rama2...
itu yg sy rasa..hari ni...semalam..esok..dan sampai bila2......
aku agk lambat pergi kerja
masuk pukul 5..tp aku masuk 5:45..
dtg2..
wirdat ada.
mati la..
nsb bek die let me go..
sebb nk habis kan?
and hari ni ialaha hari terakhir aku closing bar..
:) last day closing cafe dah hari tu...
aku buat bersih2....
hari ni pun aku buat bersih2 jugak...
last kan
nk biar la store yg byk kenangan ni igt aku..
;)

selamat tinggal starbucks...
i'll never forget you guys..
ok la...gtg..
assalamualaikum semua..daaaaaaa

1 comment:

inviman said...

nice entry.. ehem.... pukol ksng...